Thursday, November 12, 2009

janda comel :)


tett!! entri kali ini memang tiada kaitan dengan tajuk. aku bukan janda okee...saja jak letak tajuk macam tu kasi suspen ckit..suspen kan?? kan kan kan?? kalau tidak suspen, buat-buat suspen pun cukup lah.haha

ohya, hello readers!! apa khabar?? ada baik ka? kalau baik, syukur alhamdulillah. kalau tidak baik,redha jak la ya.. :))

hari ini,aku ingin share cerita aktiviti aku dari semalam sampailah hari ini sebab semalam tidak dapat update blog sebab sangatlah sibuk...

semalam kami pergi ke mydin untuk beli barang-barang yang ingin di beri kepada anak-anak yatim ahad ini...lawatan ke rumah anak yatim tu untuk assignment Human Development & di kesempatan itu,kami mengambil lah kesempatan untuk buat amal :))

tidak banyak untuk di cakap so cuci mata tengok gambar!! yeayhhh (excited sikittt :P)


masih berbincang lagi apa yang ingin dibeli.
troli still nampak kosong.



bibik tengah shopping.sempat lagi peace yaww! :P



bukti aku gatal mahu kahwin.haha.
actually masa ni dorang tengah sibuk cari bakul untuk buat goodies :))
jadi aku tnmpk pula benda ni kan, apa lagi..1,2,3 shot!
i want the purple one.tapi aku kahwin aku nda bagi bunga telur oke..saja-saja jak nie..
aku kahwin nanti aku bagi..........................tet!surprise..mana bleh bagitau.hee~
ada perancangan sudah ni..baguskan diri ku?? angan-angan itu matlamat :P
(ceh! panjang pulak statement bab kahwin ni kan.haha)


saya mahu payung ini! cute kan the colour??


the ayu-ness girl. sweet kan?? haha


lepas tu kami masuk ke kawasan borong...



nyum nyum nyum




wahhh...penuh! ni baru 1 troly ni. sebenarnya kami ada 2 troly.
hebat kan kami shopping??!! siapa mahu lawan? jum ke mydin! haha




bibik sangat bahagia dapat outing pegi shopping & peace lagi! haha..
itu sahaja pose bibik dapat kongsi kan :P :P



selesai shopping.yeayhhh~~
neway, perasan atau tidak??
pose bibik konsisten gitu..
peace lagi! hahaha



after selesai di mydin, aku,ayna & fatihah ke restoran Dima. restoran nasi briyani yang tidak sedap.arab taste tapi oleh kerana perut aku ni sangatlah kebuluran, banyak jugalah aku makan walaupun tidak sedap.jujur ni.sesiapa yang di melaka, jangan makan di restoran itu, sebab tidak sedap.sumpah! bagus lagi nasi briyani mamak. :))



kami before makan.



haha.muka kelaparan.
tengok muka aku, sangat comel kan..
muka ayna pula, teliti memotong ayam.haha :))



salah satu ciri yang aku & ayna belum layak untuk menjadi bini orang.
makan gelojoh sampai nasi tumpah atas meja.ish ish ish..



after makan, kami balik rumah & titon sampai malam...wahh penat lah sangat shopping tu kan.padahal malam sebelumnya tidur lambat jadi petang itu, claim tidur lorhh...


malamnya, kami buat hampaer & goodies untuk anak-anak yatim :)


dalam proses membuat hamper



the goodies..semuanya 4 kotak



mereka yang berusaha membuat hamper.
fatihah, ayna & isz.. & lina (tiada dalam gambar)

selesai buat hamper, kami dengan penuh harapan ingin menonton video Human Development lakonan kami tapi laptop fatihah Vista so tidak dapat read. Lina dengan murah hatinya ingin tolong convert supaya boleh read jadi sementara tunggu.....tengok drama korea :)) hee~

tapi, Lina tidak berjaya convert & membuatkan kami terpaksa ke rumah Isz untuk menonton video itu.. setakat ini, best! dari 5 bintang, aku bagi 3 bintang untu editannya..itupun belum siap sepenuhnya so tunggu ya kawan-kawan..nanti aku tunjuk juga.sabar.... :))

that's all untuk cerita semalam..

hari ini pula....jam 2 ada kelas,tapi aku & fatihah gerak ke MMU dalam jam 12 lebih untuk makan & terus lepak d MMU tunggu kelas. sempat lagi stay2 cumil depan camera.



jadi budak jalanan lepak di tangga

itu saja lah..penat sudah mahu cerita ni.lagipun, nti kamu rasa bosan pulak kan.eh eh,jap!!



anak buah aku yang tersayang sudah konvo...yeayhhh lagi!!!


style kan anak buah aku?? mcm aunty dia...comel pun sama..mmg tidak diragui lagi ni.haha
( gambar ini di MMS oleh kakak ipar aku)


lastly, terima kasih sebab luangkan masa baca blog aku :)) cheers! mwahhhhhh



1 comment:

  1. hey awak,kite nak tanye .
    kalau boleh tahu,kesemua kos yang awak sediakan untuk semua niey berapa??

    ReplyDelete

Scream as loud as you can.